2024.09.08, Vasárnap
Fressnapf - Megnyitották a pécsi ügyfélszolgálati központot
Fotó: Illusztráció, unsplash.com

Fressnapf - Megnyitották a pécsi ügyfélszolgálati központot

MTI

2024.07.22. 09:05

Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó német Fressnapf-csoport leányvállalata, a Fressnapf International Business Services Kft.

A társaság az MTI érdeklődésére közölte: a Fressnapf új - jelenleg 38 embert foglalkoztató - pécsi ügyfélszolgálati központjában a csoport ausztriai, németországi és svájci webáruházainak vevőszolgálati feladatait látják el német nyelven.
A társaság a pécsi belvárosban a minap adta át a mintegy négy évtizede épült egykori Fészek Áruházból kialakított, több mint 4000 négyzetméter alapterületű, háromemeletes, felsőkategóriás irodákat magában foglaló Regus Fészek elnevezésű irodaházat, amelynek legfelső szintjén rendezkedett be a Fressnapf International Business Services (FIBS) Kft.

 


Pécsett 38 munkavállalót foglalkoztatnak

A Fressnapf-csoport nemzetközi üzleti központjaként működő, budapesti székhelyű, 2022-ben alapított, Magyarországon több mint 300 munkavállalót foglakoztató FIBS különféle üzleti szolgálatásokkal - így könyvelési és számlakezelési, logisztikai, IT, reporting, HR, valamint ügyfélszolgálati területen - a csoport európai leányvállalatait támogatja - közölték, kitérve arra, hogy az ügyfélszolgálati területen a pécsi 38 munkavállaló mellett 19 főnek adnak munkát Budapesten is.
A tájékoztatás szerint a Fressnapf-csoport több mint 18 ezer embert foglalkoztat és jelenleg 14 európai országban van jelen áruházaival, webáruházaival, éves árbevétele pedig meghaladja a 4 milliárd eurót.

Helyi hírekPécsFressnapfügyfélszolgálati központ