2020.09.30, Szerda

MagyarBrands díjat nyert a Zsolnay Negyed

bonyhad.hu

2017.11.19. 15:36

A „Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában nyerte el a Zsolnay Kulturális Negyed a MagyarBrands 2017 díjat novemberben.

Hirdetés

A MagyarBrands program immár nyolcadik éve díjaz magyar vonatkozású, kiváló márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A MagyarBrands-díjazottakhoz olyan márkaértékek kapcsolhatók, mint az ismertség, a kedveltség, az üzleti megbízhatóság vagy a társadalmi hasznosság.

A MagyarBrands rendkívül komplex díj, azt egy márka a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphatja meg. Három kategóriában értékelnek: kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka. A Zsolnay Kulturális Negyedet a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában ismerték el.

 

A Szakmai Bizottság által értékelt szempontok az alábbiak voltak:

• Identitás: Mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott márka?

• Reputáció: Milyen a márka hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében?

• Márkaépítés: Milyen a márka hazai márkaépítési gyakorlata?

Kutatási eredmények alapján értékelt szempontok:

• Tradíció: Hány éve van jelen a magyar piacon a márka?

• Ismertség: A GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján.

• Kedveltség: A GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján.

 

Nagy örömmel tölt el, hogy a hungarikumként is elismert Zsolnay Kulturális Negyed egyre nagyobb népszerűségnek örvend a helyiek körében, ugyanakkor országos ismertsége és kedveltsége is folyamatosan nő

– mondta el Vincze Balázs, a Zsolnay Örökségkezelő NKft. ügyvezetője.

Hozzátette:

bízik benne, hogy a díj elnyeréséből fakadó új lehetőségek kihasználásával tovább erősíthetik a Zsolnay Kulturális Negyed pozitív megítélését.

 

PécsAktuálisZsolnay Kulturális NegyedMagyarBrands díj