A „Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában nyerte el a Zsolnay Kulturális Negyed a MagyarBrands 2017 díjat novemberben.
A MagyarBrands program immár nyolcadik éve díjaz magyar vonatkozású, kiváló márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A MagyarBrands-díjazottakhoz olyan márkaértékek kapcsolhatók, mint az ismertség, a kedveltség, az üzleti megbízhatóság vagy a társadalmi hasznosság.
A MagyarBrands rendkívül komplex díj, azt egy márka a fogyasztók és a szakértők több szempontú vizsgálata és egyöntetű értékítélete alapján kaphatja meg. Három kategóriában értékelnek: kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka. A Zsolnay Kulturális Negyedet a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában ismerték el.
• Identitás: Mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott márka?
• Reputáció: Milyen a márka hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében?
• Márkaépítés: Milyen a márka hazai márkaépítési gyakorlata?
Kutatási eredmények alapján értékelt szempontok:
• Tradíció: Hány éve van jelen a magyar piacon a márka?
• Ismertség: A GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján.
• Kedveltség: A GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján.
Nagy örömmel tölt el, hogy a hungarikumként is elismert Zsolnay Kulturális Negyed egyre nagyobb népszerűségnek örvend a helyiek körében, ugyanakkor országos ismertsége és kedveltsége is folyamatosan nő
– mondta el Vincze Balázs, a Zsolnay Örökségkezelő NKft. ügyvezetője.
Hozzátette:
bízik benne, hogy a díj elnyeréséből fakadó új lehetőségek kihasználásával tovább erősíthetik a Zsolnay Kulturális Negyed pozitív megítélését.