Elsősorban a régióból várják a feltörekvő, sikerre vágyó cégek képviselőit szeptember 18-án Pécsre, a II. Big Marketing Day-re. A pécsi Tudásközpontban rendezendő konferenciának az a fő célja, hogy előadásokon, workshopokon keresztül közérthetően mutassa be az online marketing folyamatosan változó világát – sőt, egy kicsit ki is tágítsa azt.
A dél-dunántúli mikro-, kis- és középvállalkozásoknak is szükségük van arra, hogy fejlesszék a gazdasági kitörés egyik leghatékonyabb eszközét, az online marketing tevékenységüket – ezt fogalmazta meg a Big Marketing Day alapelveként a brand gazdája, a pécsi RG Stúdió. A téma szakértőiként a tavalyi első ilyen konferencia után idén ismét azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy egyrészt bemutassák az online marketing területén sikereket elért vállalkozások jó gyakorlatait, másrészt felhívják a figyelmet a mind az induló, mind pedig a tapasztalt vállalkozások számára érdekes trendekre és hatékonyan használható megoldásokra.
– Ebben az évben ráadásul bővítettük a kört – mondja Erős Gábor online marketing coach, az RG Stúdió társtulajdonosa. – Abból indultunk ki, hogy az online marketing a cégek számára stratégiailag fontos pénztermelő eszköz, ám ahhoz, hogy az általa generált bevételek a lehető legjobban hasznosuljanak a vállalkozáson belül, szükség van menedzsment szemléletre és stratégiai gondolkodásra is. Ezeket figyelembe véve idén az online marketinghez kapcsolódó területekről, például a márkaépítés és a piackutatás témájában is szervezünk előadást.
Az RG Stúdió és a szintén pécsi pr-cég, a PTI Communications társszervezésében sorra kerülő konferencián a résztvevők tíz előadás, illetve workshop keretében sajátíthatják el az online marketing és a kapcsolódó egyéb szakterületek ismereteit, tapasztalatait. A többi közt a brandépítés, a PR és média, valamint az e-kereskedelem témák mellett olyan információkkal is gazdagodhatnak, hogy miként lehet a leghatékonyabban megjelenni a közösségi médiában, továbbá hogy mire érdemes odafigyelni vállalkozóként a GDPR kapcsán.
A Big Marketing Day a szakmai előadásokon és workshopokon túl kapcsolatépítési, tapasztalatmegosztási lehetőséget is kínál a résztvevőknek – nem csak egymással, de a szervezőkkel, a támogatókkal és az előadókkal együttesen is.
A szeptember 18-án a pécsi Tudásközpontban megrendezendő Big Marketing Day, II. Dél-Dunántúli Online Marketing Konferenciára a jegyek július 8-ig vásárolhatók meg a legnagyobb kedvezménnyel. Jelentkezés és további információk a http://bigmarketingday.hu/ oldalon, napi aktualitások pedig az esemény Facebook-felületén érhetők el.