A „Területi államigazgatási szervek humánerőforrásának fejlesztése” elnevezésű projekt keretében a kormányablak-ügyintézői képzés negyedik üteme is lezárult. A programnak köszönhetően ezúttal 13 baranyai munkatárs szerzett oklevelet.
Az ünnepélyes oklevélátadásra 2018. június 7-én került sor Pécsett.
A sikeres vizsgát tevő munkatársaknak Müllerné dr. Juhos Bernadett, a Baranya Megyei Kormányhivatal főigazgatója gratulált. Mint elmondta, a közigazgatás hatékony működéséhez elengedhetetlen az ott dolgozók folyamatos képzése, a szolgáltatói szemlélet erősítése, az intézményi és személyi feltétek javítása.
Ennek megfelelően a kormányablak ügyintézői képzés elsődleges célja, hogy a kormányablakban dolgozók naprakész tudásanyaggal rendelkezzenek és alkalmazkodni tudjanak a változó jogszabályi környezethez, és ezáltal meg tudjanak felelni az ügyfelek elvárásainak.