2020 márciusában komplex kutatássorozatba kezdtek, melynek során a COVID19 járvány okozta fogyasztói és vásárlói magatartásváltozásokat vizsgálták.
A COVID19 járvány okozta fogyasztói és vásárlói magatartásváltozásokat vizsgálták a Közgazdaságtudományi Kar munkatársai - írja az univpecs.com.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet munkatársai 2020 márciusában komplex kutatássorozatba kezdtek, melynek során a COVID19 járvány okozta fogyasztói és vásárlói magatartásváltozásokat vizsgálták. A Dr. Törőcsik Mária professzorasszony által indított kutatás eredményeiről és tanulságairól Dr. Jakopánecz Eszter és Dr. Németh Péter beszél az univpecs.com oldalán közzétett videóban.
Az autóiparból áthozott LEAN-mentalitásra alapozó szemlélettel tíz ország piacát hódította meg sikerrel a WKS Duna Polska. A júniusi Hónap Mérnökeként Csikós Gáborral, a többek között hidakhoz, alagutakhoz és nagyméretű darurendszerekhez is kulcsfontosságú acélszerkezeteket gyártó cég vezetőjével beszélgettünk.