Ismét jelentős útfelújítási projektsorozat indulhat a Dél-Alföldön és a Dél-Dunántúlon, valamint Nyugat-Magyarországon, miután a Magyar Közút Nzrt. győzteseket hirdetett 20 alprojektben, összesen 6,87 milliárd forint értékben.
Az uniós közbeszerzési adatok szerint a fejlesztések javarészt másodszintű utakat érintenek (melyek közül nagyságrendjében kiemelkedik a 4434-es Gyula-Makó összekötő felújítása). Emellett több nagyobb utat is érint a beruházáscsomag: az M43-as autópálya több pihenőhelye megújul és az 51-es út egy szakasza is felújítást kap.
Itt a Duna Aszfalt Kft. és a Hódút Kft. dolgozik az utak modernizációján
- a 4434-es Gyula - Pitvaros - Makó összekötő út 52+632-69+587 km szelvények közötti szakasza 1,923 milliárd forintból
- az M43 autópálya 31+089-31+466 km szelvények közötti szakaszában található mindkét oldali pihenőhelyek burkolatfelújítása, 53 millió forintból
- a 4641-es Mezőberény-Szarvas összekötőút 31+700-35+272 km szelvények közötti szakasza, 465 millió forintból
- a 44145-ös Pusztaottlaka bekötő út 0+000-2+544 km szelvények közötti szakasza, 280 millió forintból
- a 4444-es Gyula - Battonya - Mezőhegyes összekötő út 65+ 505,5-66+626 km szelvények közötti szakasza, 163 millió forintból
- a 4427-es Orosháza - Tótkomlós - Mezőhegyes összekötő út 27+970-30+220 km szelvények közötti szakasza, 227 millió forintból
- a 4451-es Csanádpalota - Nagylak összekötő út 0+ 003,09-1+ 728,54 km szelvények közötti szakasza 91 millió forintból
- a 4501-es Alpár - Tiszaújfalu összekötő út 2+740-5+398 km szelvények közötti szakasza, 419 millió forintból
- a 42153-as Újszalonta bekötőút 1+800-4+720 km szelvények közötti szakasza 344 millió forintból
Ezen az úton a Duna Aszfalt egyedül építkezik
- a 7537-es Borsfa - Lenti összekötő út 15+900-16+800 km sz. közötti szakasza, 179 millió forintból
Ezeket az pályákat a EuroAszfalt Kft. és a Soltút Kft. társulása újítja fel
- az 51-es Budapest - Baja - Hercegszántó másodrendű főút 82+100-84+600 km szelvények közötti szakasza, 355 millió forintból
- az 51145-es Dunafalva bekötő út 1+300-4+500 km szelvények közötti szakasza, 273 millió forintból
Itt a Soltút egyedül végzi el a korszerűsítést
- a 6602-es Magyarszék-Bodolyabér összekötő út 9+040-9+655 km szelvények közötti szakasza, 92 millió forintból
- a 6601-es Oroszló-Szentlőrinc összekötő út 15+150-6+670 km szelvények közötti szakasza, 151 millió forintból
Ezt az építkezést a SWIETELSKY Magyarország Kft. kivitelezi
- a 7451-es Magyarszombatfa - Csákánydoroszló összekötő út 4+400-8+000 km szelvények közötti szakasza, 405 millió forintból
A STRABAG Általános Építő Kft. és a STRABAG Építő Kft. dolgozik az alábbi utakon
- az 56118-as Berkesd bekötőút 0+000-1+430 km szelvények közötti szakasza, 164 millió forintból
- az 5702-es Sátorhely-Villány összekötő út 25+510-29+038 km szelvények közötti szakasza, 292 millió forintból
- az 5808-os Szigetvár-Drávafok összekötő út 8+400-11+100 km szelvények közötti szakasz, 287 millió forintból
- a 6801-es Barcs-Berzence összekötő út 35+902-40+733 km szelvények közötti szakasz, 482 millió forintból
- a 8311-es Nyúl-Ménfőcsanak összekötő út 1+341-6+319 km szelvények közötti szakaszában körforgalom építése, 224 millió forintból
StrabagDuna Aszfalt Kft.Swietelsky Magyarország Kft.Hódút Kft.GazdaságEuroAszfalt Kft.útfelújításútépítésMagyar Közút Nonprofit Zrt.Soltút Kft.körforgalomM43-as autópálya