Így halad a munka az új sztrádaszakaszon.
A STRABAG Építő Kft. és a Duna Aszfalt Zrt. konzorciuma kivitelezi az M6-os autópálya zárószakaszát: Bóly és Ivándárda között 20 kilométernyi új sztráda épül. A NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában zajló projekt célja a dunamenti és a mohácsi térség közlekedésének javítása mellett az Észak- és Dél-Európa közötti tranzitforgalom biztonságos és gyors levezetése.
A NIF Zrt. legfrissebb közleménye szerint az M6 autópálya Bóly-Ivándárda közötti szakaszának forgalomba helyezésére 2024. I. negyedévében kerülhet sor. A jelenleg épülő, mintegy 20 kilométeres szakaszon
A gyorsforgalmi út Pécs felé vezető új nyomvonalra helyezett pályája építésének megkezdése miatt 2022. szeptember 28-tól várhatóan 2022. október 18-ig
forgalomelterelésre számíthatnak a Pécs felé közlekedők.
Az M6 autópályán Pécs felé vezető oldalon, az 57. sz. főúti (Mohács) csomópont és az M60 autópálya csomópont Pécs felé vezető felhajtó ágát építési munkák miatt lezárták. A terelés miatt a forgalmat az M6 autópályán a 192. km-nél az 57. sz. főútra terelik, majd az autósok a 196. km-nél Bóly-nyugat csomópontban tudnak visszatérni az M60 autópályára.
A 20 kilométeres szakaszt több jelentős műtárgy jellemzi, köztük a Villány-Mohács vasútvonalon átvezető híd, melynek íves főtartóját és ortotróp szerkezetét a Weinberg’93 Kft. gyártotta.
A Szilvás-patak feletti völgyhíd tervezése a FŐMTERV Zrt. nevéhez fűződik, de az érintett szakaszon további munkákkal is megbízta a céget a kivitelezést végző konzorcium, így az „M6 autópálya Bóly-Ivándárda közötti szakasz megvalósítása” projekt második, megközelítőleg 11 kilométer hosszúságú építési szakaszának kivitelezés alatti és építéstechnológiai tervezésével. Továbbá tervezői művezetést is végez a FŐMTERV útépítés, hídépítés, forgalomtechnika és vízépítés szakágakban.